Komt ‘t Zien gaat weer beginnen

Geplaatst op: 7 september 2020

Familie-uitje in de herfstvakantie

We trappen af met iets leuks voor iedereen: het jaarlijkse familie-uitje. Noteer zaterdag 17 oktober alvast maar in uw de agenda! Dit familie-uitje met live audiodescriptie organiseren we samen met het Bartiméus Fonds en zal in de buitenlucht plaatsvinden. Uiteraard houden we rekening met alle RIVM voorschriften.
In 2018 waren we in het Dolfinarium, in 2019 in Sprookjeswonderland en in 2020….? Binnenkort maken we meer bekend!

Festival Circolo met blindentolk

In deze krankzinnige solovoorstelling zoekt acrobaat Lucho Smit de grenzen op van het circus. Eigenwijs en geobsedeerd door een doel dat hij waarschijnlijk nooit zal bereiken, wil hij nog sneller, verder en hoger gaan. Lucho zwaait in de trapeze, vliegt door de lucht, speelt met vuur, bouwt een toren van stoelen en balanceert over koorden. Spektakel gegarandeerd!

waar en wanneer

Tilburg – Festival Circolo
zaterdag 24 oktober 2020 om 15:00 uur

De voorstelling vindt plaats in een grote circustent in het Leijpark. Deze tent is ruim genoeg om 1,5 meter afstand tussen huishoudens te kunnen houden.

Ticketverkoop voor deze show met blindentolk begint binnenkort.

Annie komt terug!

In het voorjaar werden alle voorstellingen van de musical Annie geannuleerd in verband met de coronamaatregelen. Maar de musical met blindentolk komt terug. In de kerstvakantie in Amsterdam en in ‘t voorjaar van 2021 in Apeldoorn en Rotterdam.

De show is iets korter en zonder pauze om het aantal contactmomenten te minimaliseren, maar blijft een volledige musicalervaring op een zo veilig mogelijke manier!

waar en wanneer

• Amsterdam – DeLaMar Theater (Wim Sonneveldzaal)
    dinsdag 22 december 2020 om 16:00 uur
  • Apeldoorn – Theater Orpheus
    zondag 30 mei 2021 om 15:00 uur
  • Rotterdam – Nieuwe Luxor Theater
    zaterdag 10 juli 2021 om 14:00 uur

Nieuwtjes

Liever nog niet naar het theater? Geen probleem, want we gaan door met Komt het Zien! THUIS.

Komt het Zien! THUIS

In de veilige omgeving van thuis, kijkt u naar online registraties van theatervoorstellingen met audiodescriptie, door blindentolken van Komt het Zien! Binnenkort onder andere sketches van Tineke Schouten!

Alle Komt het Zien! THUIS-voorstellingen met audiodescriptie zijn ook compleet op Audiomaatje Webbox te beluisteren.