Wat ben je aan het doen? – Mila Nanhoe

Geplaatst op: 15 april 2021

Wat houdt jouw werk precies in?

“Ik houd de ledenadministratie bij. Denk bijvoorbeeld aan verhuizingen, mensen die zich aanmelden als lid of hun lidmaatschap opzeggen. Ik regel de post en zorg ervoor dat we kantoorartikelen hebben. En dat we niet zonder koffie en thee komen te zitten.

Samen met mijn collega Ton van Weerdenburg organiseer ik ook onze aanwezigheid op beurzen. Al is het alweer een tijd geleden dat we voor het laatst op een beurs hebben gestaan.”

Hoe ziet een werkdag voor jou eruit?

“Ik zit veel aan de telefoon. Verder werk ik meestal volgens een bepaalde planning, maar een dag kan ook ineens helemaal anders verlopen. Voor corona was het soms best druk op kantoor. Ik hielp ook bij vergaderingen. Nu werk ik de meeste dagen thuis.

Aan de ene kant vind ik het lekker om thuis te werken: na je werk kun je gelijk op de bank gaan zitten. Aan de andere kant maak je minder mee. Op kantoor gaat de tijd veel sneller. Ik vind het leuk om collega’s te spreken. En ik ben meer in beweging, bijvoorbeeld als ik in het winkelcentrum beneden ons kantoor de post ga ophalen.”

Wat vind je leuk aan je werk?

“Ik heb veel verschillende mensen aan de telefoon. De gesprekken zijn leuk, soms ook emotioneel. Het werk dat ik doe is afwisselend. Geen dag is hetzelfde!”