Oogcafé Utrecht

12 april 2024, 17.30 uur

Podium Oost, Oudwijkerdwarsstraat 18, Utrecht

Thema

Het thema van deze bijeenkomst is nog niet bekend. Uiteraard is er alle ruimte om gezellig met elkaar in gesprek te gaan en andere leden te ontmoeten. Schuif je gezellig aan?

Consumpties worden door Podium Oost verzorgd en kunnen worden afgerekend met pinpas of contant. Het Oogcafé is voor leden van de Oogvereniging die wonen in de stad Utrecht. Uiteraard is je begeleider of introducé ook welkom.

Bereikbaarheid

Neem vanaf Utrecht CS (busperron D2) bus 8 richting Wilhelminapark. Stap uit bij halte Burgemeester Reigerstraat en loop zo’n 100 meter in de richting van de bus. Nadat je twee heel rustige zijstraatjes bent overgestoken  kom je snel bij nummer 18.

Let op de voordeur, deze gaat naar buiten open. In het halletje kun je meteen rechts de deur door naar de ruimte waar het Oogcafé plaatsvindt. We zorgen de eerste keren dat er iemand bij de ingang staat.

Meer informatie en aanmelden

Zie hieronder bij Oogcafé Utrecht.

Oogcafé Utrecht

Podium Oost, Oudwijkerdwarsstraat 18, Utrecht

Aanmelden en meer informatie: Liesbeth Blankhart: liesbethblankhart@icloud.com

Plan de route