Oogcongres 2022

Einde

5 november 2022, 17.00 uur

Bijdrage: live: leden €15, niet-leden €25, online: leden €7,50, niet leden €10

(De korting geldt voor leden van de Oogvereniging, MaculaVereniging, Hoornvlies Patiënten Vereniging en Vereniging OOG in OOG)

Domstad, Koningsbergerstraat 9, Utrecht én online te volgen

€25 (voor niet-leden)

Zaterdag 5 november is het zover: dan vindt het Oogcongres 2022 plaats. Met dit jaar als thema: de toekomst van de zorg. Ontdek waarom je het Oogcongres 2022 niet mag missen!

Laat je inspireren

“De mens maakt het verschil en dit is meer dan ooit nodig!”, stelt futurist Tony Bosma. Wat heeft de toekomst voor u in petto? Wat zijn de uitdagingen voor de toekomst? Hoe is de samenleving aan het veranderen en wat heeft dat voor effect op onze gezondheid en de (oog)zorg? Dit (en meer) hoor je op het Oogcongres.

Een betere wereld begint bij jezelf

Het Oogcongres biedt volop gelegenheid om kennis op te doen. Ontdek welke invloed u zelf kunt uitoefenen op een betere wereld. We zijn allemaal bereid om groenere keuzes te maken om de klimaatverandering, plastic soep en verdwijnende regenwouden tegen te gaan. Maar is dat wel zo makkelijk als je dagelijks medicijnen verpakt in plastic gebruikt? Of als de locatie om afval te recyclen niet toegankelijk is? Ontdek verder hoe je gezondere keuzes kunt maken, zodat u minder zorg hoeft te consumeren. Of zou je de zorg juist kunnen verbeteren door als ervaringsdeskundige in gesprek te gaan met onderzoekers?

Ontmoet anderen

Ontmoet anderen met dezelfde oogaandoening en wissel ervaringen uit. Geniet samen van een lekkere lunch en later op de dag van de borrel. Er zijn een aantal tafels gereserveerd waar mensen met hoge myopie, netvliesaandoeningen (retina), glaucoom en maculadegeneratie elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen over het leven met dezelfde oogaandoening.

Bekijk de video

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen