Tandemtocht Oogvereniging Gelderland

Wolfheze

€25.00 (voor leden)

€35.00 (voor niet-leden)

Update: uitverkocht, alle plaatsen zijn inmiddels vergeven

Dit jaar wordt de traditionele tandemtocht van de Oogvereniging (provincie Gelderland) gehouden op zaterdag 19 augustus 2023. We starten en eindigen dit keer in het mooie Wolfheze en hebben daar een kortere (25-30 km) en een langere (45-50 km) route uitgezet, waaruit je dus kunt kiezen. Zo kunnen ook minder geoefende fietsers meedoen.

De deelnemersbijdrage voor achterrijders is 25 euro voor leden van de Oogvereniging Regio Gelderland en 35 euro voor niet-leden van deze regio. Als lid van de Oogvereniging kun je echter ook kosteloos lid worden van onze regio. Dit kun je aangeven bij de ledenadministratie van de Oogvereniging in Utrecht, telefoon 030-2992878 of email: info@oogvereniging.nl onder vermelding van ledenadministratie. De voorrijders hoeven niets te betalen.

Aanmelden

Je kunt je alvast aanmelden bij Gerda Schuddeboom, email: Gerdaschuddeboom@kpnmail.nl

Later krijg je dan meer informatie over plaats, tijd en betaling.

Telefonisch mag natuurlijk ook als mailen te lastig is. Bel dan met: 026-3824528 en wacht geduldig op het aanspringen van de voicemail als Gerda zelf niet opneemt en spreek je naam en telefoonnummer duidelijk in, zodat ze je kan terugbellen.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool