ZieZo-beurs in de Jaarbeurs Utrecht

13 april 2024

Hal 3 van de Jaarbeurs in Utrecht

ZieZo-beurs 2024: van 11 t/m 13 april in de Jaarbeurs in Utrecht

De ZieZo-beurs is voor iedereen die te maken heeft met een visuele beperking. Voor slecht- en minderzienden, maar ook voor hun familie, vrienden en zorgverleners. Wat zijn de (nieuwe) mogelijkheden en hulpmiddelen voor het leven en werken met een visuele beperking? We informeren & ontmoeten u graag op de belangrijkste oogbeurs van Nederland! De toegang is gratis.

De Oogvereniging is ook met een stand aanwezig op deze beurs:

Of je nu een vraag hebt over je oogaandoening of het leven met een visuele beperking, bij onze stand vind je alle informatie die je zoekt. Ben je benieuwd hoe de Oogvereniging opkomt voor de belangen van mensen die slechtziend of blind zijn? We vertellen je graag meer over onze landelijke- en regionale belangenbehartiging.

Wij delen onze stand met Geldmaat. Daardoor kun jij de nieuwste pinautomaat uitproberen en kennismaken met nieuwe toegankelijkheidsfuncties. Zo kun je zelfstandig je geldzaken regelen bij een Geldmaat-pinautomaat. Ook als je niet (goed) ziet. De samenwerking met Geldmaat is een resultaat van de lobby van de Oogvereniging voor toegankelijk betalingsverkeer.

Je bent van harte welkom voor een praatje of om antwoord te krijgen op eventuele vragen die je hebt.

Meer informatie en tickets

De organisator van de ZieZo-beurs is VeineDAGEN. Informatie en tickets vind je op www.ziezo.org.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool