Oliebollenmiddag in Rotterdam

Zuid-Holland

Start

28 december 2023, 15:00 uur

De Wilgenburg, Land van Ris 6, Schiedam (achter de basiliek)

Hoera! De traditionele, fameuze Rotterdamse Oliebollenmiddag komt er weer aan op 28 december . De locatie is, na de succesvolle editie van vorig jaar, opnieuw De Wilgenburg, Land van Ris 6, Schiedam (achter de basiliek). We beginnen om 15.00 uur.

De befaamde oliebollenmiddag is elk jaar echt weer iets om naar uit te kijken. We zorgen voor oliebollen, bruiswijn, wijn, bier, jus, mineraalwater, en natuurlijk iets Schiedams voor de liefhebbers. Om budgettaire redenen zijn er helaas geen appelflappen, maar er zijn wel de nodige andere lekkernijen voor wie niet van oliebollen houdt.

Het is bovenal gezellig druk. De oliebollenmiddag is van oudsher de gelegenheid bij uitstek voor regionaal lotgenotencontact. Vanzelfsprekend zijn ook Haagsche en Leidse leden van harte welkom. De eersten gingen je vorig jaar al voor en hoe meer hoe leuker. We houden het lekker informeel en hopen dat iedereen met iedereen kennis maakt en aan de praat komt.

Er is een piano aanwezig die “beheerst en kundig” mag worden bespeeld. Leden of hun begeleiders die over een eigen instrument beschikken, worden uitgenodigd om dit mee te nemen en een staaltje van hun kunnen ten gehore te brengen.

Kosten en aanmelden

Er geldt geen eigen bijdrage voor leden noch voor hun begeleider, maar er geldt wel een maximum van één begeleider per persoon. Aanmelden via bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl  is gewenst om voor voldoende voorraden te kunnen zorgen.

Praktische informatie

De Wilgenburg is volledig toegankelijk en beschikt over een invalidentoilet. Het pand bevindt zich op enkele minuten loopafstand van station Schiedam Centrum (trein, metro, tram, bus). Er zijn rechtstreekse treinverbindingen van Leiden tot Dordrecht. Vijf metrolijnen komen er samen. Om stipt 14.50 uur vertrekken wij gezamenlijk vanaf het station naar de Wilgenburg. Het verzamelpunt bevindt zich voor de vestiging van de Ako in de stationshal. In de omgeving is beperkt betaald parkeren in het openbaar gebied mogelijk; met een invalidenparkeerkaart kunnen vrije plekken zonder betaling worden ingenomen.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool