Oogvereniging Uveïtis

Bij Oogvereniging Uveïtis kun je in contact komen met andere mensen die ook uveïtis hebben. Daarnaast zetten we ons in voor belangenbehartiging, informatievoorziening en voorlichting.

Wat doen we?

Nieuwsbrief

Als je lid wordt van de Patiëntengroep Uveïtis van de Oogvereniging ontvang je drie keer per jaar de nieuwsbrief. Daarin staat informatie over nieuwe ontwikkelingen, ervaringen en andere interessante artikelen. Veel leden dragen bij aan deze nieuwsbrief.

Ledencontactdagen

Twee keer per jaar organiseren we een ledencontactdag in Utrecht. Hier maak je kennis met andere leden en kun je ervaringen uitwisselen. Daarnaast spreekt er een (oog)arts of een andere deskundige over een relevant onderwerp. Kortom: het zijn informatieve en gezellige dagen!

Facebookgroep

Wil je in contact komen met andere mensen met uveïtis? Word lid van onze Facebookgroep.

Word lid

Als lid van de Oogvereniging kun je je gelijk zonder extra kosten aansluiten bij Oogvereniging Uveïtis. Je ontvangt dan 3 keer per jaar Uveïtis-nieuwsbrief met o.a. artikelen over ervaringen en behandelmethodes.

Vragen?

E-mail: uveïtis@oogvereniging.nl

Telefoon: 030 – 29 45 444 (Ooglijn)

Facebook: Oogvereniging Uveïtis