Kernteamleden voor drie patiëntengroepen gezocht!

Glaucoom
Retinitis pigmentosa
Uveïtis
Vacatures
Geplaatst op: 25 april 2023

Veel vrijwilligersorganisaties lopen er tegenaan: het is soms een uitdaging om nieuwe actieve vrijwilligers te vinden. De Oogvereniging is daarop geen uitzondering. We zijn ontzetten blij met onze actieve leden die iets willen betekenen, maar de  vacatures voor kernteamleden krijgen wemomenteel wat lastiger ingevuld. Dit speelt bij de patiëntengroepen Glaucoom, Uveïtis en Retina.Daarom dit keer een gezamenlijke oproep voor nieuwe kernteamleden.

Actief worden als kernteamlid

Informeren, ondersteunen en mensen met elkaar in contact brengen. Dat is het doel van de patiëntengroepen. Een enthousiast groepje vrijwilligers (het kernteam) maakt dit mogelijk en zij  kunnen jouw hulp hard gebruiken!

Als lid van een patiëntengroep van de Oogvereniging heb je de beschikking over medische én praktische informatie, ben je als eerste op hoogte van de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen, kun je activiteiten en informatieve bijeenkomsten bijwonen of tips en ervaringen uitwisselen. Om dit te realiseren is er binnen elke patiëntengroep een kernteam nodig.

We nodigen je uit om in gesprek te gaan met het kernteam en te bespreken wat de mogelijkheden zijn om actief te worden binnen deze patiëntengroepen. Neem contact op via de mail:

retina@oogvereniging.nl
uveitis@oogvereniging.nl
glaucoom@oogvereniging.nl

Wil je eerst weten of kernteamlid worden wat voor je is dan kun je ook bellen met Firiël Suijker: 06 86 87 29 08. Zij is tijdelijk contactpersoon patiëntengroepen.