Oogvereniging Zeeland

Hartelijk welkom bij Oogvereniging Zeeland. Wij zijn er voor alle mensen met een oogaandoening in de provincie Zeeland!

Wat doen we?

Oogvereniging Zeeland zet zich in de provincie Zeeland in voor de belangen van mensen met een oogaandoening. Dit doet zij in nauwe samenwerking met Koninklijke Visio Goes en MaculaVereniging regio Zeeland.

Contact

Lid worden:  Word lid van de Oogvereniging en sluit je gratis aan bij Oogvereniging Zeeland

E-mail: zeeland@oogvereniging.nl

Telefoon: 06-22469206 (Mies Bezemer)

Oogcafés in Zeeland

Oog- & maculacafé Goes

Locatie: Koninklijke Visio Goes, Stationspark 2, 4462 DZ Goes

Bij vragen of om je aan te melden, neem contact op met Carlo Colpaert, telefoon: 06-54932727,  e-mail: carlo.colpaert@icloud.com

Dit Oogcafé organiseert de Oogvereniging in nauwe samenwerking met de MaculaVereniging.

Oog- & maculacafé Hulst/Graauw

Gemeenschapshuis, Dorpsstraat 46, 4569 AK Graauw

1e organisator: Silvio Tichelaar, telefoon: 0114-851441, e-mail: siltich@gmail.com
2e organisator: Willy van der Walle
gastheer: Gyuri Smulders

Oog- & maculacafé Schouwen-Duiveland

Ons dorpshuis, Poststraat 20, 4306 CA Nieuwerkerk

1e organisator: Jos van IJsseldijk, telefoon: 06-13499157, e-mail: oogcafeschouwenduiveland@gmail.com
2e organisator: Martin Krijger, e-mail: martin.krijger@outlook.com
Gastvrouw: Betty van ‘t Hof

Dit oogcafé organiseert de Oogvereniging in nauwe samenwerking met de MaculaVereniging.

Oog- & maculacafé Terneuzen

Ter Schorre, restaurant de Harmonie, Bachlaan 90, Terneuzen

1e organisator: Marcelle Huigen, telefoon: 06-27623206, e-mail: oogcafeterneuzen@gmail.com
Gastvrouw: Jet van Tuijn

Oog- & maculacafé Walcheren

De Soute Schakel, Westkapelseweg 24D, 4374 BB Zoutelande

1e organisator: Mirella Simons, telefoon: 06-50552323, e-mail: oogcafewalcheren@gmail.com

Dit oogcafé wordt in nauwe samenwerking met de MaculaVereniging georganiseerd.