Ledenraad

De ledenraad is een vertegenwoordiging van de leden van de Oogvereniging.

Wat doet de ledenraad?

De Oogvereniging bestaat uit een bestuur, ledenraad en verenigingsbureau. Samen zetten zij zich in om mensen van de juiste informatie te voorzien, met elkaar in contact te brengen en op te komen voor de belangen van mensen met een oogaandoening. De ledenraad is een vertegenwoordiging van de leden van de Oogvereniging. De leden uit de ledenraad denken mee over de hoofdlijnen van het beleid en controleert het bestuur en verenigingsbureau op uitgevoerd beleid. Elke drie jaar kiezen de leden een nieuwe ledenraad. De ledenraad vergadert twee keer per jaar in Utrecht (in juni en november).

Wie zitten er in de ledenraad?

Per juni 2024 bestaat de ledenraad van de Oogvereniging uit de volgende elf namen:

• Arend Schoonvelde
  • Astrid van der Gaag
  • Dick Onnink
  • Fred Ritskes
  • Hamid Talaie
  • Hubert de Vos
  • Liesbeth Blankhart
  • Peter Waalboer
  • Rik Wouters
  • Robert Jan Jonker
  • Sonja Smeekes

Contact met de ledenraad

Heb je vragen voor de ledenraad, stuur dan een e-mail naar ledenraad@oogvereniging.nl.

Wil je de stukken van de ledenraad ontvangen, dan kun je dit doorgeven aan de ledenadministratie: ledenadministratie@oogvereniging.nl