Bachcantates in Nijmegen

Aanvang Bachcantate uitvoering

19 september 2023, 19.30 – 20:45 uur

Locatie

Bredestraat 15 in Nijmegen (drankje en gezamenlijke maaltijd vooraf), De uitvoering vindt plaats in de Petruskerk aan de Schependomlaan 85, Nijmegen

€5 (voor leden)

€5 (voor niet-leden)

Muziek van Bach met voorzieningen mensen met een visuele beperking

Op zondag 11 juni wordt met de uitvoering van het prachtige en veelomvattende Magnificat van Bach het cantate-seizoen afgesloten. Het Magnificat wordt uitgevoerd door een mooi projectkoor en een orkest met professionele solisten. Dit onder de bezielende leiding van dirigent Wouter van Haaften. De uitvoering vindt plaats in de Petruskerk aan de Schependomlaan 85, Nijmegen. De uitvoering is van 19.30 – 20.45 uur. Inloop vanaf 19.00 uur.

Het Magnificat wordt gezamenlijk afgesloten met het zingen van het Gloria. Voor blinden en slechtzienden is hiervoor een speciale voorziening. Op de website www.bach-cantates-nijmegen.nl staat de tekst en muziek van het Gloria. Dit om de muziek thuis alvast te kunnen beluisteren en oefenen.

Voorafgaand aan de uitvoering ben je voor een drankje en een gezamenlijke maaltijd welkom. Thuis bij Jeroen van Dijk en Will van Bemmel, Bredestraat 15 in Nijmegen. Dit van 17.00 – 19.00 uur. De bijdrage voor koffie/thee, maaltijd en drankjes bedraagt € 5,00 per persoon. Aansluitend aan de maaltijd gaan we gezamenlijk naar de Petruskerk.

Meer informatie over de uitvoering

Deze vind je op deze website. Een kaartje halen is niet nodig. Voorin de zaal zijn plaatsen gereserveerd voor mensen met een visuele beperking.

Aanmelden?

Voor het drankje en gezamenlijke maaltijd vooraf vragen wij je op je aanwezigheid aan ons door tegeven aan Jeroen van Dijk via jjpvandijk@icloud.com of bel 06 53 13 48 22.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool