Bachcantates in Nijmegen

11 december 2022, 19:30

Einde

11 december 2022, 20:45

Petruskerk, Schependomlaan 85, Nijmegen.

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Iedere tweede zondag van de maand, zoals op 11 december, wordt er een Bachcantate in de Petruskerk in Nijmegen uitgevoerd door een koor en een orkest met professionele solisten. Onder de bezielende leiding van dirigent Wouter van Haaften. De kerk ligt aan de Schependomlaan 85, Nijmegen. De uitvoering is van 19.30 tot 20.45 uur. Uitgebreide informatie vind je op de website Bach cantates in Nijmegen.

Het slotkoraal wordt bij de cantates gezamenlijk gezongen. Voor blinden en slechtzienden is er een speciale voorziening. Zij krijgen vooraf de tekst en de muziek van het slotkoraal na aanmelding toegestuurd. Dit om het slotkoraal alvast te beluisteren en te oefenen.

Diner

Voorafgaand aan de cantate ben je voor een drankje en een gezamenlijke maaltijd welkom. Thuis bij Jeroen van Dijk en Will van Bemmel, Bredestraat 15 in Nijmegen. Dit van 17.00 – 19.00 uur. De bijdrage voor koffie/thee, maaltijd en drankjes bedraagt € 7,50 per persoon. Aansluitend aan de maaltijd gaan we gezamenlijk naar de Petruskerk.

Aanmelden

Voor de bijeenkomst vooraf graag vóór donderdag 8 december aanmelden bij Jeroen van Dijk, jjpvandijk@icloud.com of bel 06 53 13 48 22.

Je bent van harte welkom om te komen luisteren naar de mooie muziek van Bach en bij een gezellige bijeenkomst vooraf aanwezig te zijn.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool