Oogcafé Amersfoort

26 januari 2024, 16.00 uur

Wijkcentrum het Klokhuis, Weberstraat 2, 3816 VC Amersfoort

Thema: Rode Kruis

Er komt iemand van het Rode Kruis langs om hier meer over te vertellen. Onder andere het volgende komt aan bod:

• Algemene informatie over het Rode Kruis (internationaal en vooral in Nederland)
  • Informatie over mogelijkheden vrijwilligerswerk en de hulp die het Rode Kruis biedt
  • Met deelnemers in gesprek over het vrijwilligerswerk en welke mogelijkheden of beperkingen zij ervaren om dat te doen bij het Rode Kruis (in algemene zin voor mensen met een visuele beperking, dus niet specifiek voor deze deelnemers)
  • Welke blinde vlekken kunnen er zijn bij het Rode Kruis of andere instanties voor deze groep, aan hulpvragen die niet vervuld worden?
  • Zijn er voorbeelden van organisaties die het goed doen voor deze doelgroep waar wij als Rode Kruis iets van kunnen leren?

Uiteraard is er ook weer alle ruimte om gezellig met elkaar in gesprek te gaan en andere leden te ontmoeten. Schuif je gezellig aan?

Meer informatie en aanmelden

Zie hieronder bij Oogcafé Amersfoort.

Oogcafé Amersfoort

Het Klokhuis, Weberstraat 2, 3816 VC Amersfoort

Aanmelden of meer informatie?

Contactpersoon: Esther Döll, oogcafeamersfoort@gmail.com / 06 – 33 17 72 76

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden