Oogcafé
Drenthe

3 januari 2023, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

3 januari 2023, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

Thema: Nieuwjaarsbijeenkomst

De feestdagen zijn nog niet begonnen, maar we maken ons alweer enthousiast op voor de eerste bijeenkomst van het Oogcafé Assen in 2023. En dat wordt passend genoeg een nieuwjaarsbijeenkomst.

We beloven geen oliebollen. Wie heeft daar dan nog zin in! Maar wel andere hapjes, drankjes, samen met gezelligheid. Wij willen u daar graag ontmoeten. Het is zo lang geleden dat wij elkaar in groten getale ontmoet hebben. En er is ook wel wat veranderd sindsdien. Het verenigingsgevoel is misschien wat op de achtergrond geraakt. Hoogste tijd om daar verandering in aan te brengen.

Wij, dat zijn een aantal mensen die de activiteiten in Drenthe weer nieuw leven in willen blazen. Om dat verenigingsgevoel weer terug te brengen. Het zou fijn zijn, als u komt. En neem gerust familie of vrienden mee!

Praktische informatie

In verband met de catering is aanmelding gewenst. Dat kan tot maandag 2 januari 14.00 uur via e-mail: drenthe@oogvereniging.nl of telefonisch via 06-57 86 67 61.

Oogcafé Assen

Buurtcentrum De Schulp, Buizerdstraat 10, 9404 BB Assen. De Schulp bevindt zich op loopafstand van de achterzijde van het station.

Elisabeth Smelik, e-mail: drenthe@oogvereniging.nl, telefoonnummer: 06 57 86 67 61. Graag op voorhand aanmelden.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen