Oogcafé Den Haag

15 mei 2024, 15.30 uur

Het Klokhuis, Celebesstraat 4, 2585 TJ Den Haag

Thema: Dierenambulance

Vandaag zal iemand van de Dierenambulance Den Haag ons vertellen, welke hulp zij geven aan dieren in nood in Den Haag en omstreken.

Het Oogcafé is een plek waar mensen met een oogaandoening elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Regelmatig staat er een thema centraal. Woon je in Den Haag of omstreken en heb je een oogaandoening? Kom dan naar het Oogcafé in Den Haag.

Bereikbaarheid

Oogcafé Den Haag is te bereiken met:

• Bus 22 richting Den Haag Duindorp uitstappen halte Nassauplein en daarna 7 minuten lopen
  • Tram 9 richting Scheveningen Noord uitstappen halte Riouwstraat en daarna 9 minuten lopen
  • Bus 28 richting station Voorburg uitstappen halte Vredespaleis en daarna 11 minuten lopen

Aanmelden

Aanmelden is noodzakelijk en mogelijk door een e-mail te sturen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of te bellen naar Hilde Willems telefoonnummer 070-36 82 824.

Oogcafé Den Haag

Het Klokhuis, Celebesstraat 4, 2585 TJ Den Haag

Hilde Willems tel. 070-36 82 824 of Gerlof Rienstra tel. 06-53 50 63 66, e-mail: bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl

Plan de route