Oogcafé
Groningen

21 december 2022, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

21 december 2022, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

€2.00 (voor leden)

€-1 (voor niet-leden)

Thema

Vele smartphonegebruikers kennen en gebruiken de populaire app WhatsApp. Maar met WhatsApp kan je nog veel meer dan berichtjes sturen en bellen. Tijdens het eerste uur van het Oogcafé gaan we daar dieper op in. Ook kunnen andere ‘digiwijs’-vragen worden gesteld. Dit kan ook individueel in het tweede uur.

In het tweede uur staan gezelligheid en sociaal contact centraal en zorgen we voor een kerststemming.

Aanmelden

Graag vooraf aanmelden bij Geert De Breucker via e-mail geertdebreucker@hotmail.com of via tel. 06-15 27 22 69.

Kosten: € 2,00 per persoon (begeleider gratis)

Oogcafé Groningen

Buurtcentrum Tuinpad, Bessemoerstraat 4, 9741 AJ Groningen. Het Tuinpad is zo’n 10 minuten lopen van station Groningen-Noord.

Aanmelden of meer informatie?

Neem contact op met Geert de Breucker, e-mail geertdebreucker@hotmail.com, tel. 06-15 27 22 69.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)
  • 4x per jaar ontvang je ons magazine OOG

Oogcafé Groningen

Aanmelden of meer informatie?

Plan de route