Oogcafé Meppel

Oogcafé
Drenthe

28 maart 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13:30 uur)

Einde

28 maart 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16:15 uur)

Groenmarktstraat 4, 7941 KS Meppel

€2.00 (voor leden)

€2.00 (voor niet-leden)

Thema: Hoe doe ik dat…? Zó doe je dat!

We gaan in gesprek over uitdagingen en oplossingen, wanneer je een visuele beperking hebt. Waar loop jij tegenaan en hoe los je dat op? We kunnen veel van elkaar leren!

Het Oogcafé Meppel is een initiatief van de Oogvereniging Drenthe. Iedereen met een oogaandoening is welkom, ook familieleden, vrienden, kennissen en niet-leden van de Oogvereniging.

Bereikbaarheid

Het Oogcafé Meppel vindt plaats in “De Samenstroom”, Groenmarktstraat 4, 7941 KS Meppel. Dit is ongeveer tien minuten lopen vanaf het NS- en Busstation Meppel. Voor mensen die met eigen auto komen is er in de directe nabijheid een parkeergarage in de Kromme Elleboog. Als je die garage uitloopt en direct linksaf slaat, ben je vlakbij de protestants christelijke kerk, waarvan “De Samenstroom” onderdeel uitmaakt.

Aanmelden en informatie

Zie hieronder bij Oogcafé Meppel.

Oogcafé Meppel

De Samenstroom (voorheen Trias), Groenmarktstraat 4, 7941 KS Meppel.

Meer informatie of aanmelden? Neem contact op met Jan Veenstra, e-mail: drenthe@oogvereniging.nl, telefoonnummer: 06 – 578 66 761. Graag op voorhand aanmelden.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool