Oogcafé Winschoten

Oogcafé
Groningen

19 april 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13.45 uur)

Einde

19 april 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

Zaal Irene, Venne 152, 9671 EX Winschoten

Als je minder gaat zien, komt er heel wat op je af. Naast de medische gevolgen heeft minder zien ook impact op je alledaagse leven. En dan is er ook nog het emotionele aspect. Soms heb je de neiging om het zelf te onderschatten of te verdoezelen. Je omgeving begrijpt dan weer niet wat het verlies van zicht voor jou betekent. Misschien heb je het gevoel dat je er alleen voor staat. Tijdens dit Oogcafé willen we onze ervaringen delen. Uiteindelijk hoef je er niet alleen voor te staan. Dat is precies de insteek van ons Oogcafé.

Uiteraard is er alle tijd om elkaar te ontmoeten en in gesprek te gaan. Zowel leden als niet-leden van de Oogvereniging zijn van harte welkom. Sluit je gezellig aan?

Zie hieronder bij Oogcafé Winschoten. Een begeleider mag je gratis meenemen.

Oogcafé Winschoten

Zaal Irene, Venne 152, 9671 EX Winschoten

Graag vooraf aanmelden via e-mail groningen@oogvereniging.nl of via tel. 06 – 152 722 69.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen