Oor- en Oogcafé Hoogeveen

Oogcafé
Drenthe

25 januari 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13:30 uur)

Einde

25 januari 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16:15 uur)

Zaal 2 van Kerk De Vredehorst, Zuidwoldigerweg 32, Hoogeveen.

€2.00 (voor leden)

€2.00 (voor niet-leden)

Voor iedereen met een beperking in zowel horen als zien

Op vrijdag 5 april houden wij een café in Hoogeveen. Wat gaan wij doen tijdens dit café? Het belangrijkste van dit café is dat er maar 1 tegelijk mag praten. Zo kan iedereen het gesprek zo goed mogelijk volgen.

We beginnen met een sociaal rondje, waarin iedereen zijn wel en wee kwijt kan.  Als het nodig is, haken we op onderwerpen in. Op 5 april is het onderwerp communicatie, waarbij we een stukje LORM oefenen. LORM is één van de communicatietechnieken voor mensen met een dubbele beperking. Vaak als er tijd over is, wordt er iets uit het nieuws besproken. We bespreken ook de activiteiten voor mensen van onze doelgroep.  Bij mooi weer kun je deelnemen aan een kleine wandeling.

Praktische informatie

Op vrijdag 5 april houden wij een Oog en Oor café in zaal 2 van kerk De Vredehorst aan de Zuidwoldigerweg 32 in Hoogeveen. Het café vindt plaats van 14.00 tot 16.00 uur. De kosten bedragen 2,00 euro voor koffie en thee.

Aanmelden?

Opgave bij Laura Peihak-Kwast: Laura.Peihak.Kwast@ziggo.nl. Telefoonnummer: 06-38111642

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden