Oogcafé Assen

Oogcafé
Drenthe

3 september 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

3 september 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

Buurtcentrum De Schulp, Buizerdstraat 10, 9404 BB Assen

€2.00 (voor leden)

€2.00 (voor niet-leden)

Thema

Het thema van dit Oogcafé is nog niet bekend gemaakt. Uiteraard is er alle tijd om elkaar te ontmoeten en in gesprek te gaan. Zowel leden als niet-leden van de Oogvereniging zijn van harte welkom. Sluit je gezellig aan?Uiteraard is er alle tijd om elkaar te ontmoeten en in gesprek te gaan. Zowel leden als niet-leden van de Oogvereniging zijn van harte welkom. Sluit je gezellig aan?

Praktische informatie

Kosten: 2 euro per persoon. Uw begeleider (vooral meenemen!) hoeft niets te betalen. Graag overmaken naar Oogvereniging Drenthe NL 87 RABO 0131 9387 62 onder vermelding van Oogcafé Assen. Contant betalen mag, maar dan graag met gepast geld.

Aanmelden?

Zie hieronder bij Oogcafé Assen.

Oogcafé Assen

Buurtcentrum De Schulp, Buizerdstraat 10, 9404 BB Assen. De Schulp bevindt zich op loopafstand van de achterzijde van het station.

Elisabeth Smelik, e-mail: drenthe@oogvereniging.nl, telefoonnummer: 06 57 86 67 61. Graag op voorhand aanmelden.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen