De Oogvereniging opnemen in je testament

Portretfoto van Marian Hagenbeek

Mensen willen graag iets terugdoen

‘Ik heb zoveel aan de Oogvereniging gehad tijdens mijn leven, ik wil graag iets terugdoen. Dat is wat mensen die willen nalaten aan de Oogvereniging vaak tegen ons zeggen. Wij zorgen er altijd voor dat hun geld goed terecht komt. Dat doen we natuurlijk in goed overleg met mensen zelf of, na overlijden, met de nabestaanden.’

Marian Hagenbeek, bureaumanager bij de Oogvereniging

Wil je meer informatie over nalaten aan de Oogvereniging of vrijblijvend advies? Neem dan contact op met Marian Hagenbeek via 06 868 310 40 of marian.hagenbeek@oogvereniging.nl.

Een goede bestemming

Vind je het belangrijk dat:

• Mensen met oogaandoening elkaar kunnen blijven vinden in een samenleving waarin iedereen steeds meer op zichzelf aangewezen is?
  • Alle mensen kunnen blijven reizen, bankzaken regelen, werken en ga zo maar door in een wereld die steeds visueler wordt?
  • De stem van oogpatiënten blijft meetellen in de zorg die zo onder druk staat?
  • Mensen met een oogaandoening alle ontwikkelingen en innovaties die voor hen van belang zijn blijven meekrijgen?

Wat jouw motivatie ook is, wij zorgen ervoor dat je nalatenschap goed terecht komt.

Geen erfbelasting

De Oogvereniging staat geregistreerd als ANBI bij de Belastingdienst. Dat betekent dat er geen erfbelasting betaald hoeft te worden als je geld nalaat aan de Oogvereniging.

Overweeg je de Oogvereniging op te nemen in je testament?

Neem contact met ons op

We gaan graag met je in gesprek over je wensen en de mogelijkheden.

030 2006 309

Of per mail: