Waarom lid worden van de Oogvereniging?

Marjolein, Bas, Selima en Frans vertellen je graag waarom zij lid zijn geworden van de Oogvereniging.

Marjolein: ‘Bij de Oogvereniging krijg ik steun en heb ik nieuwe vrienden gemaakt’

Bekijk en luister het verhaal van Marjolein waarom zij lid is geworden van de Oogvereniging.

Bas: ‘Bij de Oogvereniging krijg ik info over mijn oogaandoening en medische ontwikkelingen’

Bekijk en luister het verhaal van Bas waarom hij lid is geworden van de Oogvereniging.

Selima: ‘Ik dacht dat ik de enige was met een oogaandoening, maar er zijn er veel meer’

Bekijk en luister het verhaal van Selima waarom zij lid is geworden van de Oogvereniging.

Frans: ‘Bij de Oogvereniging help ik anderen met hun computer en mobiele telefoon’

Bekijk en luister het verhaal van Frans waarom hij lid is geworden van de Oogvereniging.

Wil jij ook lid worden van de Oogvereniging?

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)