Lintjesregen bij de Oogvereniging!

Provincie Gelderland
Provincie Groningen
Geplaatst op: 28 april 2023 Lintje op blauwe trui

Deze week ontvingen een aantal leden van de Oogvereniging een Koninklijke onderscheiding. We feliciteren Jan de Kort, Gerda Schuddeboom, Thea den Dulk en Marianne en Ronald Polderman met hun lintje! Na onze oproep ontvingen wij nog enkele namen door welke ook een lintje hebben ontvangen. Daarom feliciteren wij ook Els Stortenbeker en haar man Bert. Els doet als voorlichter actief mee binnen Oogvereniging Friesland. Ook Dominieke Bos-Havinga werd beloond met een lintje. Dominieke is actief lid van de WOENA (Werkgroep Ontwikkeling Europese Normen Assistentiehonden) en zet zich in voor de redactie van de geleidehonden werkgroep. Verder verzet ze veel werk bij Bartimeus in onder andere cliëntenraden en toegankelijkheid van gebouwen en bij het KNGF als ambassadeur.

Ken jij nog een ander lid van de Oogvereniging die een lintje heeft gekregen? Laat het ons dan weten! We willen hem/haar dan ook graag feliciteren.

Met dank aan Marga Berkhout voor de foto’s van Gerda Schuddeboom, Thea den Dulk en Marianne en Ronald Polderman.

Thea den Dulk met de burgemeester van de gemeente Renkum

Gerda Schuddeboom met de burgemeester van Renkum

Marianne en Ronald Polderman met een lintje opgespeld

Marianne en Ronald Polderman