Nieuwe podcast over De Juiste Zorg op de Juiste Plek

Geplaatst op: 29 september 2020

U kunt de podcast beluisteren via Podbean, iTunes/Apple Podcasts, Spotify (zoekterm: Oogvereniging) en via diverse andere podcast-apps. Zoek hiervoor op Oogvereniging of Een en al oog. Wilt u voortaan een seintje krijgen als er een nieuwe podcast in de serie Een en al oog verschijnt? Abonneer u dan (gratis) op Een en al oog in een van de podcast-apps.

Beluister de podcast De Juiste Zorg op de Juiste Plek als mp3-bestand. NB: de geluidskwaliteit van dit gecomprimeerde bestand is minder goed dan die in de podcast-apps.

Wilt u meer weten over wat er in de podcast besproken is? Hebt u behoefte aan een goed gesprek of een persoonlijk advies? Dan kunt u contact opnemen met de Ooglijn via 030-2945444 of ooglijn@oogvereniging.nl.