Nieuwe podcast over werken met een visuele beperking

Werk
Geplaatst op: 25 november 2020

Evelien van Soest (slechtziend) en Martine Muizelaar (slechtziend en slechthorend) vertellen over hun eigen ervaringen en over de aanpassingen die zij op hun werk moeten doen. Erna Luttik (arbeidspsycholoog bij onder andere Bartiméus) geeft praktische tips, bijvoorbeeld over hoe je je visuele beperking bespreekt met je leidinggevende en collega’s. Anneke Berkhout deelt wat de Oogvereniging kan betekenen voor werkenden en werkzoekenden.

U kunt de podcast beluisteren via PodbeaniTunes/Apple Podcasts, Spotify (zoekterm: Oogvereniging) en via diverse andere podcast-apps. Zoek hiervoor op Oogvereniging of Een en al oog. Wilt u voortaan een seintje krijgen als er een nieuwe podcast in de serie Een en al oog verschijnt? Abonneer u dan (gratis) op Een en al oog in een van de podcast-apps.

Beluister de podcast Werken met een visuele beperking als mp3-bestand.

Wilt u meer weten over wat er in de podcast besproken is? Hebt u behoefte aan een goed gesprek of een persoonlijk advies? Dan kunt u contact opnemen met de Ooglijn via 030-2945444 of ooglijn@oogvereniging.nl.