Het Oogfestival op 15 september!

Graag nodigen we je uit voor het Oogfestival ter viering van ons tienjarig bestaan.

Datum: 15 september 2023
Locatie: De Eenhoorn, Amersfoort (tegenover Amersfoort CS)

foto van een feestzaal met tekst oogvereniging 10 jaar met vlaggetjes

Let op: de inschrijving is gesloten.

Wil jij er toch heel graag bij zijn? Neem dan contact op met de Ooglijn, dan bekijken zij of er nog mogelijkheden zijn tot deelname. Weet je niet zeker meer of je je eerder hebt aangemeld, neem dan ook gerust contact met ons op. De Ooglijn is bereikbaar via 030 – 294 54 44 of ooglijn@oogvereniging.nl.

PS: De inschrijving voor het ochtendprogramma sluit op een later moment. Hier kun je je mogelijk nog wel voor aanmelden. Klik hier voor meer informatie over het ochtendprogramma.

Hoe ziet de dag eruit?

10:30 – 12:30 Optioneel: ochtendprogramma (gratis deelname bij aanschaf van een middagticket, inloop vanaf 09:30 uur)
12:30 – 14:00 Inloop middagprogramma
14:00 – 16:45 Middagprogramma
17:00 – 20:45 Streetfood buffet en avondprogramma (alleen voor leden van de Oogvereniging)
20:45 Einde Oogfestival

mensen zitten in een collegezaal en kijken naar een presentatie

Middagprogramma Oogfestival

De middag van het Oogfestival staat vol met interessante activiteiten en workshops, verdeeld over twee rondes. Denk aan interactieve sessies, experts die komen spreken of  een stadswandeling door Amersfoort. Je kunt zelf kiezen welke workshops je wilt volgen, maar let op: vol = vol.

Voor €15,- heb je al een kaartje voor de middag, inclusief drankjes. Neem je een begeleider mee? Dan betalen jullie gezamenlijk €30,-. Neem je je eigen tolk mee? Hier hoef je geen extra kosten voor te betalen.

Ontdek de verschillende workshops

Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende workshops tijdens het middagprogramma.

twee dames zittend op kruk met instrumenten

Avondprogramma (alleen voor leden)

Het Oogfestival staat in het teken van het tienjarig bestaan van de Oogvereniging en dat gaan we samen vieren! Dit avondfeest is alleen voor leden van de Oogvereniging. Na een geheel verzorgd buffet is er een optreden door Maartje & Kine, gevolgd door een gezellige (netwerk)borrel.

Voor €25,- heb je een kaartje voor zowel de middag als de avond en zijn drankjes en het streetfood buffet inbegrepen. Neem je een begeleider mee? Dan betaal je gezamenlijk €50,-. Vanwege het grote aantal workshops is er in de middag geen tolk aanwezig, bij het avondprogramma wel. Neem je je eigen tolk mee? Hier hoef je geen extra kosten voor te betalen.

spreker voor een volle zaal

Extra: het ochtendprogramma

Voor de echte enthousiastelingen is er ook nog het ochtendprogramma. Het thema is inclusief sporten en de inhoud is gericht op buurtsportcoaches, gemeenteambtenaren en professionals die zich inzetten om de sportparticipatie van visueel beperkten te verhogen. Het programma staat gevuld met interessante sprekers als Liesette Bruinsma (paralympisch zwemster) en een rondetafelgesprek met journalist Frits Barend. Vanaf 09:30 uur is de inloop en inhoudelijk start het ochtendprogramma om 10:30 uur, deelname is gratis. Tussen het ochtend- en het middagprogramma kun je gebruikmaken van een verzorgde lunch tegen een bijbetaling van €15,- p.p. Dit is uiteraard niet verplicht.

De inschrijving is gesloten.

Helaas, de inschrijving voor het Oogfestival is gesloten. Je kunt je dan ook niet meer aanmelden. Heb je vragen over het Oogfestival? Neem dan contact op met de Ooglijn via 030 – 294 54 44 of ooglijn@oogvereniging.nl.