Bezoek Herinneringsmuseum Rotterdam

Akropolis Achillesstraat 290, 3054 RL Rotterdam

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Ga terug naar de geuren, afbeeldingen, spullen, interieuren en geluiden van de 20e eeuw in het Herinneringsmuseum in Rotterdam. Oogvereniging Zuid-Holland brengt een bezoek aan dit museum op donderdagmiddag 30 maart vanaf 14.00 uur. We verzamelen om 14.00 uur bij de ingang van het museum.

Bereikbaarheid

Het museum is gelegen aan de Akropolis Achillesstraat 290, 3054 RL Rotterdam. OV tramlijn 4 en bus 35

stoppen bij de halte Herinneringsmuseum Humanitas Akropolis.

Bij het Herinneringsmuseum vind je spulletjes, afbeeldingen, geuren, geluiden en documentatie uit de 20e eeuw. Er zijn compleet ingerichte ‘stijlkamers’ uit vervlogen jaren. Meubilair uit de jaren zeventig, de fietsplaatjes en distributiekaarten uit de Tweede Wereldoorlog, oude hout-, kolen-, petroleum-, gas- en elektriciteitskachels en fornuizen.

Er is geen eigen bijdrage voor deze activiteit.

Aanmelden

Gaat er bij jou een belletje rinkelen als we spreken over Vimbussen en Tomado-apparatuur? En/of ben je gek op oude radio’s en televisies? Meld je dan aan via bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool