Bezoek Sterrenwacht Bovenkarspel

Volkssterrenwacht Orion in Bovenkarspel, Veilingweg 21B

€5 (voor leden)

€5 (voor niet-leden)

We gaan woensdag 27 september nog een laatste keer naar volkssterrenwacht Orion in Bovenkarspel, Veilingweg 21B, grenzend aan het Streekbos. Er zijn nog 2 plekken vrij.

Vrijwilligers van deze sterrenwacht vertellen graag over bijvoorbeeld maankraters, kometen, sterrenbeelden, maar ook over dinosaurussen. Er zijn veel voelbare objecten.

De rondleiding start om 13.30 uur en duurt ongeveer een uur. Na afloop drinken we koffie/thee met een versnapering.

Kom je met de trein dan is het mogelijk om vanaf station Bovenkarspel-flora te worden opgehaald door vrijwilligers van de sterrenwacht.

Kosten en aanmelding

Eigen bijdrage: € 5,00 per persoon, over te maken op bankrekeningnummer NL56 RABO 0131 9388 35 t.n.v. Oogvereniging Noord-Holland, o.v.v. Sterrenwacht 27 september.

Gelieve de eigen bijdrage te voldoen voor wo 27 september.

Aanmelden, inclusief telefoonnummer, kan tot uiterlijk wo 20 september bij Berry de Haan via berrydehaan@outlook.com of 06 – 280 835 04.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool