DAG-café = Digi Advies Gelderland

1 december 2022, 14:00

Einde

1 december 2022, 16:00

Bredestraat 15 te Nijmegen (thuis bij Jeroen van Dijk)

Kosten

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

We pakken de ict-draad weer op. Met een nieuw team en een nieuwe formule. DAG is onze naam, Digi Advies Gelderland. Wie doen daar allemaal aan mee?

Miranda Woudstra, vrijwilliger met veel kennis over Android toepassingen.

Chiel van der Weerden, vrijwilliger met veel kennis over IOS-toepassingen.

Monique Verboeket, professioneel trainer van Digi Duo, ICT-trainingen op maat. Zij denkt inhoudelijk mee en kan advies bieden in mogelijke vervolgtrajecten.

Wat kan het DAG-café je bieden?

Oplossingen voor je vragen over telefoon, tablet of computer. Mail je vragen naar Miranda Woudstra. DAG bereid de antwoorden voor. Je bent welkom op het eerste DAG-café op donderdag 1 december van 14.00 tot 16.00 uur in Nijmegen. Daar bespreken we de antwoorden op jouw vragen. Je kan tevens meeluisteren naar de vragen van andere deelnemers. We gaan uit van een kleine groep van maximaal 10 personen. Zo kunnen de vragen van alle deelnemers goed aan bod komen.

We bereiden ook een thema voor. “Wat zijn de mogelijkheden van de verschillende ict-systemen voor slechtzienden en blinden?”. Hoe kan je werken met je telefoon, je tablet of computer? We leggen dat uit voor de systemen Android (Samsung) en IOS (Apple). Een informatieve presentatie die zal worden afgestemd op de wensen en de kennis van de deelnemers. DAG denkt ook aan de mogelijkheid van thuisbezoek bij ict-vragen. De vrijwilligers zijn bereid om bij je langs te komen als dat aanvullend aan het bezoek van het DAG-café gewenst is. Voorwaarde daarbij is dat, in beginsel, de reiskosten van de vrijwilliger worden vergoed.

Onze uitnodiging en werkwijze

Mail je ict-vragen naar Miranda Woudstra, miran.woudstra@gmail.com of bel 06 36 49 06 33. Bezoek het DAG-café. De eerste bijeenkomst is op donderdag 1 december.

Bredestraat 15 te Nijmegen (thuis bij Jeroen van Dijk).

Bij Miranda, vóór donderdag 17 november.

Kosten

Voor deelname aan het DAG-café zijn vooralsnog geen kosten verschuldigd. Dit dankzij een bijdrage van Oogvereniging Gelderland.

Kortom: mail je ict-vragen en kom langs bij het DAG-café.

Je bent van harte welkom.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool