Een komische bankoverval in Theater de Veste in Delft (met audiodescriptie!)

Kunst en cultuur
Zuid-Holland

28 februari 2024, 19:15 uur

Einde

28 februari 2024, 22:00 uur

Theater de Veste, Asvest 1, 2611 PK, Delft

€17.50 (voor leden)

Je bent net uit de gevangenis ontsnapt met een aantal andere boeven en bereidt een grote diamantroof bij een bang voor, één van je maten heeft een relatie met de dochter van de bankdirecteur….loopt dit goed af? Komt dat zien op woensdag 28 februari 2024 in Theater de Veste in Delft (met audiodescriptie!).

Kaarten

Oogvereniging Zuid-Holland heeft voor haar leden een aantal kaarten weten te bemachtigen voor deze komedie (Is het een komedie? Ja, in bewerking van Jon van Eerd, dus dan is het sowieso lachen geblazen!). Ben je lid van de Oogvereniging? Dan betaal je slechts 17,50 euro én maak je gebruik van de aanwezige blindentolk én de inleiding voorafgaand aan de voorstelling. Geef je dan wel voor 15 februari 2024 op via bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl.

Meer informatie

Voor meer informatie en voorpret kun je terecht op: https://www.komthetzien.nl/bankoverval/28-februari-2024-20:15. Let op: om gebruik te kunnen maken van het gereduceerde tarief van 17,50 euro is het nodig om je aan te melden via de Oogvereniging.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool