Hondenkoekjes bakken tijdens bijeenkomst Guide Dogs in Goes

Zeeland

zaterdag 8 juni 2024

Koninklijke Visio, Stationspark 2 in Goes

Op zaterdag 8 juni staat er in Goes een leuk evenement gepland: hondenkoekjes bakken en daarna ‘los in het bos’! Het programma is als volgt:

13.00 uur Aanmelden bij Koninklijke Visio, Stationspark 2 in Goes.
13.30 uur Na een kopje koffie/thee beginnen wij onder begeleiding van Jessica, Joke en Anna met het verwerken van de ingrediënten, tot het in vormpjes gieten voor het bakken van de koekjes.
14.30 uur gaat de eerste lading koekjes de oven in.
14.45 uur na een korte pauze lopen wij met de vrijwilligers naar het, voor deze dag omgedoopte, ‘Poedelbos’ in Goes,  beter bekend als het Poelbos. Het is uiteraard voor onze kanjers een vaste gewoonte, ze mogen lekker Los in het Bos!
15.45 uur zijn wij weer terug om wat te drinken voor de honden en voor ons zelf.
16.00 uur kunnen de geleidehonden de koekjes even proeven. Uiteraard gaat er wat lekkers mee naar huis.
16.30 uur sluiten we de bijeenkomst af.

Aanmelden?

In verband met de voorbereiding en de ruimte vragen wij je om je van te voren aan te melden. Dit kan tot uiterlijk woensdag 29 mei bij: Jos van Ijsseldijk, 06 – 13 499 157, 54ijssel@zeelandnet.nl, Marjolein van Steijn, 06 – 52 67 99 53, marjoleinvansteijn@visio.org of Leo Wessel, 06 – 48 32 61 01, Leo.wessel@oogvereniging.nl.

Deze bijeenkomst is mogelijk gemaakt door Koninklijke Visio, Oogvereniging Zeeland en een sponsoring door Jessica. Zien we je op zaterdag 8 juni? Meld je aan en geniet samen met je maatje van deze middag. Tot dan!

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool