Multisportdag in Lisse

9 september 2023, 9.00 uur

Einde

9 september 2023, 18:00 uur

AV De Spartaan, Sportpark Ter Specke, Spekkelaan 8, 2161 GH  Lisse.

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Voor iedereen die minder ziet of slecht zicht heeft en toch graag wil blijven sporten is er de Multisportdag op zaterdag 9 september. Kom op deze dag ook naar Lisse en maak kennis met sportverenigingen en sporters met een visuele beperking.

De Multisportdag is de ideale dag om verschillende sporten uit te proberen en te kijken welke sport voor jou geschikt is. Zo is er hardlopen en wandelen, zowel uitvoerend als in clinics, fietsen (tandemfietsen en duofietsen). Indoor is er goalbal en showdown. Maar ook een sportieve atletiek 5 kamp om de atletiek te leren kennen is onderdeel van deze Multisportdag.

Hulp bij vinden sportvereniging bij jou in de buurt

Mocht je na afloop één van de sporten willen beoefenen, helpen we met het vinden van een vereniging in je buurt! De deelname is gratis en we sluiten af met een heerlijke barbecue.

Voor wie en aanmelden

Dit wordt het sportevenement van 2023 wat je niet mag missen. Sporten is goed voor jong en oud, je bent dus van harte welkom. Aanmelden kan via de website van Zichtbaar sportief, door het aanmeldingsformulier in te vullen of door een e-mail te sturen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of bij Rik Wouters op telefoonnummer 06-48971589.

Locatie en organisatie

Deze sportdag vindt plaats op het terrein van AV De Spartaan. Adres: Sportpark Ter Specke, Spekkelaan 8, 2161 GH  Lisse.

Programma

09.00 uur: Georganiseerd vervoer vanaf NS-station Sassenheim (voor deelnemers die per OV komen)

09.30 uur: Ontvangst en registratie deelnemers bij de Spartaan

– koffie met iets lekkers

– uitreiken wedstrijdkaarten/scorekaarten

10.00 uur: Opening

10.30 uur: Sportprogramma ochtendblok – warming up en instructies

12.30 uur: Lunch

13.00 uur: Informatiemarkt

– stands met informatie over sport en bewegen voor mensen met een visuele beperking

14.00 uur: Sportprogramma middagblok, warming up en instructies

16.00 uur: Slotborrel en afsluitende barbecue

– afsluiting en bekendmaking opbrengst

18.00 uur: Einde

– vervoer terug naar station NS Sassenheim

Interview met Andrea Bouwma

Atletiekster Andrea Bouma brak door bij AV de Spartaan, waar de multisportdag plaatsvind. In dit interview verteld zij meer over wat sport voor haar betekent en waarom ze deze multisportdag zo belangrijk vind.

Mogelijk gemaakt door…

Lions Club De Oude Duinen – Lisse organiseert deze sportdag in samenwerking met Oogvereniging regio Zuid-Holland en diverse partners. Lions Club is een internationale serviceclub, die zich o.a. inzet voor blinden en slechtzienden.

Meedoen loont! Voor iedere deelnemer werft de Lions Club sponsorgelden. De opbrengst van deze sportdag gaat naar een goed doel.

lAlle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)