Jaarlijkse Retinadag

23 september 2023

Aanvang

Einde

JOINN! (Onderdoor 5, 3995 DW Houten)

€12.50 (voor leden)

€15.00 (voor niet-leden)

man met taststok in gesprek met een dame in een lichte congresruimte

Save the date!

Op zaterdag 23 september, de internationale dag van de Retina, wordt onze jaarlijkse Retinadag georganiseerd. Sprekers zijn Prof. Dr. Camiel Boon, oogarts en hoogleraar Oogheelkunde in het Amsterdam UMC, en promovendus Jessica Karuntu van het Leiden University Medical Center (LUMC).

Ook komt Karin Westerink vertellen over het verwerken van zichtsverlies, waar zij recent het boek ‘Een nieuwe draad spinnen’ over uitbracht. De bijeenkomst vindt plaats in JOINN! in Houten, direct bij het treinstation.

De aanmelding is gesloten.

Helaas, het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor de Retinadag. Alle beschikbare plaatsen zijn inmiddels vergeven. Heb je vragen over de dag zelf, neem dan contact op met retina@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool