Jubileum-event Paleis Het Loo

€10.00 (voor leden)

€17 (voor niet-leden)

Update: alle 100 plaatsen zijn vergeven, het evenement is uitverkocht

Een vorstelijk dagje uit. Naar Paleis Het Loo in Apeldoorn. Een uitnodiging voor 100 personen. Om te genieten van het pas gerestaureerde paleis. Het grootste paleis in Nederland. Speciaal voor ons jubileum is er een uniek programma samengesteld.

Je wordt vanaf 11.00 uur ontvangen bij het entreegebouw bij de parkeerplaats. Vandaar loop je in een kwartiertje naar het paleis. Daar begint je ochtend-rondleiding. Je kan kiezen uit vier verschillende thema’s en routes. Tussen de middag geniet je van een lunchpakket op het terras onder de colonnades. In de middag kan je opnieuw kiezen voor een rondleiding of zelf gaan rondkijken. Daarna wandel je naar Stal 1 bij het entreegebouw. Daar ontmoeten we elkaar voor een afsluitende borrel. Met koninklijke bitterballen. Om 16.30 uur is de borrel afgelopen en is vertrek mogelijk tot 17.00 uur.

Ga je ook mee? Laat je een hele dag verrassen en verwennen. Met entree, rondleidingen, lunch en borrel. Voor blinden en slechtzienden met partner of begeleider.

Als je lid bent van de Oogvereniging, maar nog niet lid van Oogvereniging Gelderland dan kan je gemakkelijk en gratis je hiervoor aanmelden. Dit kan bij Mila Nanhoe, mila.nanhoe@oogvereniging.nl of bel 030 299 28 78. Je kan dan direct gebruik maken van de extra ledenkorting van € 10 per persoon.

1. Naam en mobiel
a. Je naam en mobiel telefoonnummer;
b. Naam van je partner of begeleider.

2. Rondleidingen
Aan welke rondleidingen wil je deelnemen?
a. Willem en Mary;
b. Huis van Wilhelmina;
c. De paleistuin;
d. Expositie Oranjebloesem.

Kies 2 rondleidingen van a, b, c en d.
Je kan ook zelf rondlopen en kijken.

3. Parkeren
a. Rij je samen met ten minste 4 personen (dan is een parkeerkaart inclusief) ja / nee
b. anders is er de mogelijkheid om een parkeerkaart zelf te kopen voor € 7,50

4. Lidmaatschap
a. Ben je lid van Oogvereniging Gelderland? ja / nee
b. Wil je je aanmelden als nieuw lid?

5. Eventueel andere zaken (alleen aangeven indien van toepassing)
a. Ben gebruiker van een rolstoel?
b. Wil je gebruik maken van shuttle-vervoer?
c. Voor het lunchpakket: heb je allergieën of eetwensen?

Voor aanmelding de antwoorden op deze vragen toezenden aan Reenine Stoute, gelderland@oogvereniging.nl of bel 06 20 74 88 17.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool