Jubileumactiviteit in Meppel

Oogvereniging 10 jaar
Drenthe

13 mei 2023, 12.00 uur (inloop vanaf 11:30 uur)

Einde

13 mei 2023, 17.00 uur (taxi’s terug om 17:15 uur)

Herberg ’t Plein, Prinsengracht 1, 7941 KD Meppel

€12.50 (voor leden)

€25 (voor niet-leden)

Na de geslaagde jubileumactiviteit in samenwerking met regio Groningen organiseren we nu een jubileumledendag in Drenthe zelf. Op zaterdag 13 mei ben je van harte welkom in Meppel voor een gevarieerd programma.

We beginnen om 12.00 uur met een lunch bij Herberg ’t Plein (inloop vanaf 11.30). Het adres van de Herberg is Prinsengracht 1, 7941 KD Meppel. We krijgen een kop soep en twee broodjes en koffie/thee/sap/melk. De leden van team Drenthe stellen zich voor. Tussen 13:30 en 14 uur worden we opgehaald door vrijwilligers van Stichting Oud Meppel, die ons een rondleiding geven langs de meest interessante stukjes van de stad. Ze zullen ons in kleinere groepjes uitleggen wat er onderweg te zien is en vertellen over de geschiedenis van Meppel. Deze wandeling zal naar verwachting maximaal anderhalf uur duren. Niet omdat we ver gaan lopen, maar rustig de tijd krijgen om dingen te bekijken.

Uiterlijk om 15.30 uur zijn we dan weer terug bij Herberg ‘t Plein, waar we nog even gezellig samen borrelen, kletsen en netwerken. Het is leuk om oude bekenden terug te zien, maar wellicht ook nieuwe Drentse leden te ontmoeten. Er worden hapjes geserveerd en het eerste drankje is in de prijs inbegrepen. Meer drankjes zijn op eigen kosten. De middag wordt om 17.00 uur afgesloten. Taxi’s terug om 17.15.

Deze jubileumledendag is in de eerste plaats bedoeld voor leden van Drenthe en hun begeleiders/partners. Anderen zijn ook welkom. Het aantal deelnemers is beperkt.

Tijd: van 12.00 tot 17.00 uur. Inloop vanaf 11.30. Taxi’s terug om 17.15.
Plaats van begin en einde: Herberg ’t Plein, Prinsengracht 1, 7941 KD Meppel.
Dit is niet ver van het bus- en treinstation.

Leden: € 12,50
Begeleiders: € 7,50
Niet-leden: € 25
Je kunt het verschuldigde bedrag voor 11 mei overmaken naar rekeningnummer NL87 RABO 0131 9387 62 ten name van Oogvereniging Drenthe onder vermelding van ‘Meppel’.

Aanmelden

Aanmelden kan tot uiterlijk 10 mei via e-mail drenthe@oogvereniging.nl of telefoon 06 57 86 67 61. Let: op het aantal plaatsen is beperkt en leden van Drenthe hebben voorrang. Wil je bij je aanmelding doorgeven of je dieetwensen (zoals vegetarisch) hebt?

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool