Jubileumdag 25 maart

Groningen

25 maart 2023

VRIJDAG Muziekschool, Sint Jansstraat 7, 9712 JM Groningen

Kom op zaterdag 25 maart het 10-jarig jubileum van de Oogvereniging in Groningen vieren. Onder de titel “Ren, zing, fiets, lach en bejubel” brengen we een programma met kleinkunstenares Charlotte Glorie en ex-Paralympiër Joleen Hakker, twee vrouwen, die zich, ondanks hun visuele beperking, niet hebben laten kisten. Voorafgaand is er voor leden en hun begeleider/partner een lunch.

Glorie en Hakker: Bevlogen en bewogen

Charlotte Glorie brengt onder de titel “Bewogen en bevlogen” een afwisselend programma van luisterliederen en sketches. Op prikkelende wijze neemt ze ons mee in allerlei dagelijkse situaties uit het leven van iemand met een visuele beperking. Voor velen wordt het een feest van herkenning, voor anderen een eyeopener.

Joleen Hakker is roeister en triatlete. Ze nam deel aan de Paralympics van Peking en Rio en haalde verschillende gouden en zilveren medailles op WK’s. Joleen neemt ons in haar verhaal mee naar haar sportcarrière en wat topsport voor haar betekende.

Plaats en tijd

Deze feestelijke middag vindt plaats in de concertzaal van VRIJDAG Muziekschool in het centrum van Groningen. Adres: Sint Jansstraat 7, 9712 JM Groningen.

Het programma begint om 14.00 uur (deuren open vanaf 13.40) en duurt tot ca. 16 uur. Na afloop is er voor alle aanwezigen een borrel.

12.00-12.30: Inloop met koffie/thee (enkel voor leden van de Oogvereniging)

12.30-13.40: Lunch in de Oude Kantine (enkel voor leden)

13.40: Deuren open van de concertzaal

14.00-16.00: Programma met Charlotte Glorie en Joleen Hakker

16.00-17.00: Borrel in de Oude Kantine

Kosten en aanmelden

Voor de lunch is er een eigen bijdrage van € 5,00 per persoon. Het middagprogramma is voor leden en hun begeleider/partner gratis. Niet-leden betalen € 10,00 (eventuele begeleider gratis).

Het verschuldigde bedrag kan worden overgemaakt naar rekeningnummer NL09 RABO 0131 938711 ten name van Oogvereniging Groningen, onder vermelding van “Jubileumdag”.

Aanmelden kan via e-mail groningen@oogvereniging.nl of tel. 06 49 40 82 30. Als je wilt mee lunchen, wil je dit dan voor donderdag 23 maart doorgeven?

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool