Jubileumwandeling Odoorn (Drenthe)

Odoorn

€5.00 (voor leden)

€5.00 (voor niet-leden)

In 2023 bestaat de Oogvereniging 10 jaar. Het thema van dit jubileumjaar is: De Oogvereniging in beweging! Haal je wandelschoenen maar uit de kast, want we komen dit jaar ook letterlijk in beweging. Dat begint met de jubileumwandeling op zaterdag 18 februari rond Odoorn (Drenthe). Loop je mee?

Wandelschoen in het gras

Dit is wat je kunt verwachten

• De wandeling is 10 à 12 kilometer
  • Start- en eindpunt: op het plein, bij de grote kerk, centrum Odoorn
  • We beginnen om 10.30 uur met koffie en iets lekkers
  • Eindtijd is ongeveer 13.30 uur

Belangrijk om te weten

• Je kunt je alleen aanmelden of met samen met iemand die jou tijdens de wandeling begeleidt. Als je je alleen aanmeldt gaan we ervan uit dat je zelfstandig met de groep kunt meelopen en geen begeleiding nodig hebt.
  • Kosten voor deelname: € 5,-. Dit bedrag geldt voor iedereen die meedoet aan de wandeling. Neem je iemand mee om je tijdens de wandeling te begeleiden, dan betalen jullie samen € 10,-.
  • Bij de kosten zit koffie en iets lekkers inbegrepen. Reiskosten naar het startpunt van de wandeling betaal je zelf.
  • Het maximum aantal deelnemers is 20. Bij grote belangstelling krijgen leden van de Oogvereniging voorrang samen met de mensen die hen begeleiden.
  • De wandeling gaat alleen door bij 10 aanmeldingen of meer.
  • Deelname is op eigen risico. De Oogvereniging is niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen, in welke vorm dan ook.

Meld je aan

Aanmelden is helaas niet meer mogelijk. Heb je vragen over deze jubileumwandeling? Neem contact op met de Oogvereniging via: 030 29 45 444 of info@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool