Kerstdiner Oogvereniging Zuid-Holland in Den Haag

€27.50 (voor leden)

€27.50 (voor niet-leden)

Wanneer en waar?

Op zaterdag 17 december 2022 organiseert Oogvereniging Zuid-Holland een feestelijk kerstdiner voor al haar leden in de prachtig gelegen lounge van het Babylon Hotel, Bezuidenhoutseweg 53, 2594 AC Den Haag. Vanaf 16.00 uur ben je welkom voor een drankje en een hapje, om 17.30 uur begint het diner en tussen 20.00 en 20.30 uur ronden wij het diner af.

Bereikbaarheid

Deze locatie is binnen 5 minuten lopend bereikbaar via de achteruitgang van station Den Haag Centraal en daarna linksaf te slaan. Er is geen parkeer gelegenheid voor auto’s.

Kosten

De eigen bijdrage voor het kerstdiner bedraagt 27,50 euro per persoon (inclusief 4 drankjes) voor zowel leden als begeleiders.. Gelieve dit bedrag over te maken naar rekeningnummer NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland onder vermelding van Kerstdiner 2022, je naam en de naam van je eventuele begeleider.

Keuzemenu

Graag vernemen wij bij je aanmelding je menukeuze. Je kunt dit doen door achtereenvolgens het nummer van het gekozen voorgerecht, de letter van het gekozen hoofdgerecht en het nummer van het gekozen nagerecht te vermelden (zie hieronder).

Voorgerechten

1. Roasted beef, dungesneden rosbief met gemengde salade en truffelmayonaise.

Of

2. Gebakken paddenstoelen, dragon-knoflook boter op brioche toast.

Of

3. Ceasar salad,romaine sla, gerookte kip,Haags eitje croutons,oude kaas en ceasar dressing (kan ook vega)

Hoofdgerechten

A. Gegrilde runder entrecote met seizoens groenten en rodewijn saus

Of

B. Schelvisfilet spinazie risotto en citrus-boter saus

Of

C. Ravioli gevuld met ricotta en spinazie met een romige pestosaus

Nagerechten

1. Lauwwarm geserveerd appeltaartje met kaneelijs en caramelsaus

2. Hazelnoot parfait met gepocheerde vijg en chocolade saus

Tijdens het diner zijn er 2 drankjes p.p. inclusief bier van de tap, huiswijnen frisdranken

Na het diner wordt er nog een kopje koffie/thee met een bonbon geserveerd.

Aanmelden

Wij verzoeken je aan te melden vóór 5 december 2022 per e-mail bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of op telefoonnummer 06-53506366 bij Gerlof Rienstra. Geeft bij je aanmelding je menukeuze door en of je een geleidehond meeneemt. Er zijn 40 plaatsen beschikbaar.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool