Kerstlunch 2023 in Den Haag

17 december 2023, 12:30 uur

Einde

17 december 2023, rond 15:30/16:00 uur

Brasserie Windes, Nieuwe Parklaan 83 2587 BN Den Haag (Scheveningen)

Wanneer en waar?

Op zondag 17 december 2023 organiseert Oogvereniging Zuid-Holland een feestelijk kerstlunch voor al haar leden in Brasserie Windes, Nieuwe Parklaan 83 2587 BN Den Haag (Scheveningen) Vanaf 12.30 uur ben je welkom voor twee drankjes en een hapje, om 13.30 uur begint de lunch en tussen 15.30 en 16.00 uur ronden wij de lunch af.

Bereikbaarheid

Deze locatie is vanaf Den Haag Centraal te bereiken met lijn 9. Je stapt uit bij de halte Nieuwe Duinweg (bij de Badkapel) en daar steek je de Nieuwe Parklaan over om vervolgens de stoep naar rechts nog 5 minuten af te lopen. Brasserie Windes zie je daarna aan je linkerhand

Kosten

De eigen bijdrage voor de kerstlunch bedraagt 25,00 euro per persoon (inclusief 3 drankjes). Gelieve dit bedrag over te maken naar rekeningnummer NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland onder vermelding van Kerstlunch 2023, je naam en de naam van je eventuele begeleider.

Voorgerecht

Champignonsoep

Hoofdgerecht

Rollade of vegetarische schnitzel met frites, gebakken aardappels en diverse groenten

Nagerecht

Chocolade- of vanillemousse

Na de lunch kunt u nog genieten van een heerlijk kopje koffie, cappuccino of thee.

Aanmelden

Wij verzoeken je om je vóór 10 december 2023 aan te melden per e-mail via BijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of per telefoonnr. 06-53506366 van Gerlof Rienstra. Geef bij je aanmelding door of je voor een rollade of een vegetarisch gerecht kiest en of je een geleidehond meeneemt. Meld je snel aan want er zijn maar circa 30 deelnemers mogelijk.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool