Kindervoorstelling Supernormaal in het Nationaal Theater in Den Haag

Zuid-Holland

28 april 2024, 14:00 uur

Nationaal Theater, Korte Voorhout 3, 2511 CW Den Haag

Voor de jonge leden onder ons hebben we weer een gezellig uitje. Op zondag 28 april om 14.00 uur in Het Nationaal Theater in Den Haag is de hilarische voorstelling Supernormaal (5+) te bewonderen. Supernormaal is een hartverwarmende knipoog naar iedereen die zich wel eens anders voelt. In deze wonderlijke wereld kom je erachter dat anders zijn helemaal geen straf is. Sterker nog: Het is misschien wel een superpower.

De voorstelling op deze middag is toegankelijk voor blinden en slechtzienden. Voorafgaand is er namelijk een meet & feel en tijdens de voorstelling verzorgt een blindentolk audiodescriptie. Dus kom met je hele gezin op 28 april naar Supernormaal!

Tickets met korting

Namens de Oogvereniging mogen we jullie een hele mooie korting aanbieden. Kinderen t/m 12 jaar betalen dan €5,- i.p.v. €9,50 en iedereen vanaf 13 jaar betaalt €10.- i.p.v. €14,50 per ticket.

Aanmelden?

Aanmelden voor 15 april via bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl. De Oogvereniging heeft 20 kaarten in optie gezet, dus wees er snel bij!

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool