Kunstwandeling in Groningen

Groningen

14 april 2023, 14:30 uur

Jozefkerk, Radesingel 4, 9711 EJ Groningen

De stad Groningen heeft vele kunstwerken in de openbare ruimte. Werken waar je soms achteloos aan voorbijloopt, andere kunstwerken fascineren je dan weer. Maar alle zijn het kunstwerken met een verhaal. Op zondag 14 april organiseert Kunstpunt Groningen een kunstwandeling speciaal voor blinden en slechtzienden, waarbij er alle gelegenheid is om aan de beelden te voelen.

Programma

De wandeling start om 14.30 uur bij de Jozefkerk. We lopen dan een route langs kunstwerken op de singels tot aan het Groninger Museum. De meeste beelden staan in het gras. Hou daar bij de keuze van schoenen rekening mee. De wandeling zal één tot anderhalf uur duren. Na afloop kunnen we samen nog een kopje koffie of thee drinken. Deze consumptie krijg je van ons aangeboden.

Het adres van de Jozefkerk is Radesingel 4, 9711 EJ Groningen. Het adres van de horecazaak voor het kopje koffie/thee na afloop volgt.

Aanmelden en kosten

Je kunt je voor deze kunstwandeling aanmelden tot en met donderdag 11 april via e-mail groningen@oogvereniging.nl of tel. 06-15 27 22 69. Wil je doorgeven of je daarna al dan niet met ons iets wilt gaan drinken?

De kosten bedragen € 6,00 per persoon. Dit bedrag kan je voor 12 april overmaken naar rekening NL09 RABO 0131 938711 ten name van Oogvereniging Groningen, onder vermelding van ‘Kunstwandeling’. Het eerste kopje koffie of thee na afloop is op onze kosten.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool