Ledencontactdag Haarlem

Noord-Holland

16 september 2023, 10.30 uur (inloop 10.15 uur)

Einde

16 september 2023, 16.00 uur

Wijkcentrum de Wereld, Laan van Berlijn 1, Haarlem

Kosten

€15.00 (voor leden)

Kom ook naar de ledencontactdag in Haarlem!

Een leuke gelegenheid om elkaar te ontmoeten en gezellig samen te zijn. Iedereen is van harte welkom en uiteraard ook partners en/of begeleiders. We hebben ons best gedaan om een programma samen te stellen met voor elk wat wils!

In de ochtend starten we met een kopje koffie of thee met wat lekkers en gaan we in gesprek met het kernteam en andere bezoekers. Na de lunch zijn er twee workshops:

1. Bierproeverij: Itamar komt een en ander vertellen over bier en uiteraard kun je een aantal biertjes proeven. Dus als je van een biertje houdt dan kun je deze proeverij niet missen. De proeverij moet minimaal 10 proevers hebben.
  2. Handmassage: Fenna gaat ons leren om je handen lekker te masseren. Dat kun je bij jezelf doen, maar het leukste is als we elkaars handen masseren. Als je graag deze workshop volgt dan moet je een klein kussentje en een handdoek meenemen.

Nadat we genoten hebben van de workshops sluiten we af met een borrel en een hapje en kunnen we nog gezellig onze ervaringen uitwisselen.

Indeling van de dag

10.15 – 10.30: Inloop
10.30 – 12.00 : In gesprek met elkaar en het kernteam
12.15 – 13.15 : Lunch
13.30 – 15.00 : Workshops
15.00 – 15.55 : Samenkomen, hapje, drankje
15.55 – 16.00 : Afsluiting

Het leukste is natuurlijk als je de hele dag komt, maar als je alleen het ochtendgedeelte met lunch of de lunch en het middaggedeelte wilt komen dan kan dat ook.

Wijkcentrum de Wereld
Laan van Berlijn 1
Haarlem

Kosten

Eigen bijdrage: €15,00 voor de hele dag, bijdrage voor dagdelen op aanvraag. Graag het bedrag overmaken op bankrekeningnummer: NL56 RABO 0131 9388 35 t.n.v. Oogvereniging Noord-Holland o.v.v. ledencontactdag Haarlem.

Aanmelden

Aanmelden tot uiterlijk 1 september bij José Hamers: josehamers@gmail.com of 06-36 39 490.

Bij je aanmelding graag dieetwensen vermelden.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool