Musicalvoorstelling Meester Kikker (5+) met audiodescriptie

Zuid-Holland

20 oktober 2023, 14:00 uur

Den Haag - Koninklijke Schouwburg

De musical over een meester die soms een kikker wordt, komt nu naar het theater! Geniet mee van de avonturen van de klas die hun meester proberen te beschermen van ooievaars en boze schooldirecteuren… En dat allemaal terwijl ze zijn geheim moeten bewaren!

Komt het Zien!

Maar hoe weten wij blinden en slechtzienden dan wat het geheim is? We zien Meester Kikker toch niet? Simpel: door de audiodescriptie van Komt het Zien!

Leden van de Oogvereniging kunnen voor 10 euro (ook begeleiders) en niet-leden voor 13 euro genieten van dit spektakel voor het hele gezin. Ga je na afloop nog mee iets drinken? De voorstelling begint om 14.00 uur en is in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag.

Aanmelden en meer info

Aanmelden kan tot 15 oktober door te mailen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl. Betalen graag via rekeningnummer Rabobank: NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland. Op de website van Komt het Zien! vind je meer informatie.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool