Oogbeurs (dag 1 van 2)

Utrecht

1 + 2 november 2024

Beatrixgebouw bij de Jaarbeurs, Utrecht (naast NS-station Utrecht Centraal)

De beurs over leven met minder zicht voor blinden, slechtzienden, professionals en andere geïnteresseerden! 1 en 2 november in de Jaarbeurs in Utrecht. De Oogvereniging is ook op deze beurs met een stand aanwezig, Je bent van harte welkom voor een praatje of antwoord op eventuele vragen die je hebt. Zien we je daar? Bekijk de laatste informatie over de Oogbeurs op www.oogbeurs.nl.

Bezoek de stand van de Oogvereniging

Wij zetten ons in op thema’s als openbaar vervoer, sport, digitale- en fysieke toegankelijkheid en nog veel meer! Dit zodat mensen met een oogaandoening zelfstandig mee kunnen doen in de samenleving. Daar vertellen we je in onze stand graag meer over. Ook zijn collega’s van onze Ooglijn aanwezig om antwoord te geven op al je vragen.

Kennisevent ‘Oog op Kennis’

Daarnaast organiseert de Oogvereniging tijdens de Oogbeurs het kennisevent Oog op Kennis met allerlei boeiende workshops. Bijvoorbeeld over technologische ontwikkelingen die je kunnen helpen als je slechtziend of blind bent. Of over werk vinden en behouden wanneer je minder gaat zien. Deelname is gratis, dus laat je inspireren en krijg de laatste ontwikkelingen mee van professionals uit het oogveld!

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool