Nieuwjaarsbijeenkomst Oogvereniging Utrecht.

Einde

14 januari 2023, 17.00 uur

Locatie

Tuindorpzaal in de Jeruzalemkerk, Kouwerplantsoen 1a, 3571 LS Utrecht (ingang Tuindorpzaal vind je aan de Basilieklaan)

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Kom je ook naar de Nieuwjaarsbijeenkomst van Oogvereniging Utrecht op 14 januari 2023 van 14.00 tot 17.00 uur? De bijeenkomst vindt plaats in de Tuindorpzaal in de Jeruzalemkerk (de ingang bevindt zich aan de Basilieklan).

Wat gaan we doen?

Gezellig kletsen met mensen die je al kent, en nieuwe mensen ontmoeten onder het genot van koffie/thee en iets lekkers.

Verassing

Zoals elk jaar broedt Oogvereniging Utrecht ook dit jaar weer op een verassing, hierover zeggen wij nog niets… Wel zullen we ingaan op het Activiteitenplan 2020, suggesties hiervoor zijn welkom.

Bereikbaarheid

De Jeruzalemkerk is te bereiken met buslijn 4 vanaf Utrecht Centraal (richting Voordorp), busperron D2 aan de Jaarbeurszijde, uitstappen bij halte De Gaard. Wil je van de bushalte gehaald te worden? Geef dit dan aan bij je aanmelding.

De bijeenkomst is gratis, wel vragen wij je van te voren aan te melden.

Dit kan tot 7 januari bij Truus Hoonhout: A-hoonhout@hetnet.nl, 030-2722071