Oliebollenbijeenkomst in Rotterdam

Zuid-Holland

28 december 2022, 15.00

Locatie

Wilgenburg,  Land van Ris 6, 3112 DT, Schiedam. (achter de kerk)

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Heb jij de oliebollenbijeenkomst op 28 december al in je agenda staan?

Jarenlang spraken we van onze “oliebollenmiddag” met ruim zestig bezoekers. Direct na de zomer werd gevraagd of de datum al vast stond. Tegenwoordig heet het al “oliebollenfeest”. Alle leden van de regiogroep Zuid-Holland zijn welkom. Aarzel niet. Wie één keer is geweest, schrijft volgend jaar meteen in zijn of haar agenda. Een traditie tussen Kerst en Nieuwjaar die we twee jaar hebben moeten missen.

Wat kun je verwachten?

Oliebollen in overvloed. Gezelligheid te over. Ongedwongenheid. Live muziek van zangeres Dura (maar natuurlijk niet zo luid dat de gesprekken erdoor worden overstemd). Wie zijn instrument mee wil brengen om ons een staaltje van zijn of haar kunnen te geven: graag!

Locatie

Er is een nieuwe locatie. Lloyds is niet meer beschikbaar. Maar geen nood. Met “De Wilgenburg” beschikken wij over een prachtige locatie. Er zijn 75 zitplaatsen, maar laten we vooral ook een beetje rouleren en elkaar beter leren kennen. De Wilgenburg is volledig toegankelijk met rolstoel, rollator etc en beschikt over een invalidentoilet.

Programma en bereikbaarheid

Om 14.50 uur treffen degenen die graag begeleid willen worden elkaar voor de vestiging van de AKO in de hal van station Schiedam Centrum (rechtstreekse treinen vanuit Leiden, Den Haag en alle tussenliggende stations, metro, tram en bus). Daarvandaan is het maar een paar minuten lopen. We beginnen om 15.00 uur en zien wel wanneer we naar huis willen. Waarschijnlijk pas als alle oliebollen op zijn.

Aanmelden

Aanmelden via bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl  is noodzakelijk. Geef ook eventuele speciale wensen door. Maximaal één begeleider per lid.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool