Online Werkcafé

Werk

18 december 2023, 19:30 uur (inloggen vanaf 19:15)

Einde

18 december 2023, 21:00 uur

Online via Teams (wij sturen je de link toe)

Op maandag 18 december opent de Oogvereniging de online deuren van het werkcafé met als thema: Een nieuwe draad spinnen bij verlies.

Karin Westerink komt vertellen over haar boek, het gaat over de invloed van verlies op het moment dat je minder gaat zien. Uiteraard belichten we dit boek in relatie tot het verliezen van je baan. De werkcafés van de Oogvereniging zijn er voor iedereen die worstelt met het vinden van werk en zijn ervaringen hierover wil delen. Of voor mensen die benieuwd zijn waar gelijkgestemden tegenaan lopen.

Over Karin en haar boek

Tijdens het laatste werkcafé van dit jaar is het tijd voor bezinning. Karin Westerink (auteur van het boek: ‘Een nieuwe draad spinnen’) deelt de verlies ervaringen met ons waarmee ze te maken kreeg als gevolg van de toenemende slechtziendheid.

Wij zijn benieuwd naar de verlieservaringen die Karin vooral geraakt hebben en welke manieren zij gevonden heeft om haar nieuwe draad te spinnen. In ons gesprek komt ook het verlies van haar betaalde baan in dit werkcafé aan de orde.

Natuurlijk is er ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen.

Aanmelden?

Meld je aan voor het werkcafe en/of stel je vragen via: werk@oogvereniging.nl.
Wij verwelkomen je graag!

PS: Het boek van Karin is verkrijgbaar via Passend Lezen.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool