Online Werkcafé

Werk

27 mei 2024, 19:30 uur (inloggen vanaf 19:15)

Einde

27 mei 2024, 21:00 uur

Online via Teams (wij sturen je de link toe)

Hoe kunnen hulpmiddelen jou helpen om aan het werk te blijven?

Werk vinden is niet altijd makkelijk. Het houden van je baan en jezelf ontwikkelen kosten extra moeite, zeker als je oogaandoening toeneemt. Op 27 mei organiseert de Oogvereniging een online werkcafé over dit onderwerp. Tijdens dit werkcafé staat de manier waarop je zo goed mogelijk gebruik kunt maken van hulpmiddelen om jouw mogelijkheden en werktempo te vergroten centraal. Je krijgt nuttige tips en er is natuurlijk ruimte om ervaringen te delen.

Wat is een werkcafé?

De werkcafés van de Oogvereniging zijn er voor iedereen die worstelt met het vinden van werk en zijn ervaringen hierover wil delen. Of voor mensen die benieuwd zijn waar gelijkgestemden tegenaan lopen.

Aanmelden?

Meld je aan voor het online werkcafe en stel alvast je vragen via: werk@oogvereniging.nl. Tijdens het werkcafé is er ook alle ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Wij verwelkomen je graag! Deelname is geheel kosteloos.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool