Online Werkcafé

Werk

22 april 2024, 19:30 uur (inloggen vanaf 19:15)

Einde

22 april 2024, 21:00 uur

Online via Teams (wij sturen je de link toe)

Hoe maak ik een goed cv waarmee ik positieve aandacht krijg? En, hoe kan ik zo goed mogelijk gebruik maken van LinkedIn?

Op 22 april organiseert de Oogvereniging een online werkcafé. Nadat we aandacht hebben besteed aan omgekeerd solliciteren en belangrijke wet- en regelgeving staan dit keer centraal jouw cv, je profiel op LinkedIn en de door jou opgedane ervaringen tijdens het sollicitatietraject. LinkedIn-expert Judith den Dunnen geeft je tips en trucs en er is volop ruimte om ervaringen te delen met elkaar. We staan stil bij de vraag hoe een goed cv er tegenwoordig uit moet zien, wat in jouw cv voor een werkgever belangrijk is en hoe je LinkedIn zo goed mogelijk kunt inzetten bij het solliciteren.

Wat is een werkcafé?

De werkcafés van de Oogvereniging zijn er voor iedereen die worstelt met het vinden van werk en zijn ervaringen hierover wil delen. Of voor mensen die benieuwd zijn waar gelijkgestemden tegenaan lopen.

Aanmelden?

Meld je aan voor het online werkcafe en stel alvast je vragen via: werk@oogvereniging.nl. Tijdens het werkcafé is er ook alle ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Wij verwelkomen je graag! Deelname is geheel kosteloos.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool